Lesena garažna vrata
DVIŽNA GARAŽNA VRATA IZ LESA
Lesena dvižna garažna vrata narejena po meri z uporabo daljinca. Daljinsko upravljanje lesenih dvižnih vrat uporabniku omogoča enostavno odpiranje vrat v garažo iz avtomobila ali bilo kje iz zunanjega, notranjega prostora. Lesena sekcijska vrata s pomočjo dvižnega sistema odpiranja omogočajo lomljenje sekcijskih panelov, ki so sestavljeni segmentno in preko vodil omogočajo dviganje in spuščanje lesenih dvižnih vrat. Prednost ki jo vidimo mi za lesena dvižna garažna vrata je predvsem po enostavni uporabi vrat in visoki funkcionalnosti. Kljub karakteristikam vrat, ne smemo pozabiti na tesnenje vrat in dizajnu, ki je lahko prilagojen zunanjosti fasade in usklajen na zunanja vhodna vrata. Sekcijska dvižna vrata lahko vsebujejo različne oblike odprtin za steklo, ki so lahko nameščene na lesene panele. Notranjost dvižnih vrat oblikujemo po želji naročnika, barvano po RAL lestvici ali v leseni izvedbi. Zgibanje vrat navzgor drugače poimenujemo “LESENA DVIŽNA VRATA ROLO”.
Lesena garažna vrata narejena po meri v večini primerov naredimo unikatna dvokrilna. Če se odločate za zamenjavo lesenih garažnih vrat, predhodno pokličite mizarja ali podjetje, ki bo izvajalo dela na vaši hiši. Možnost izvedbe garažnih vrat s fiksno obsvetlobo ali nadsvetlobno odprtino. Stranski del vrat je tako lahko iz polnega lesa, ali pa je zastekljen s termopan steklom.
ZASTEKLITEV VRAT IN STRANSKIH ELEMENTOV Z VARNOSTNIMI STEKLI ALI KLASIČNO
- dvojni termopan (izbira stekla po meri)
- trojni termopan, ki je lahko narejen varnostno lepljeno ali kaljeno steklo
Najbolj uporabne vrste stekla pri nas.
Dandanes se bolj kot krilna vrata uporablja sekcijska garažna vrata , ki so lahko lesena ali aluminjsata. Lesena garažna vrata cena pa ni odvisna samo od velikosti, temveč od vrste lesa in morebitnih okenskih odprtin vstavljenih v sekcijski element.
Zamenjava zahteva poseg odstranitve dotrajanih vrat in montažo novih sistemov za katere se odločite. Lesena garažna vrata cena je osnova za lažjo odločitev pri prenovi. Oblikovanje cene in izdelava ponudbe izdelka iz lesa zahteva bistveno večji razmislek saj je delo z lesom še vedno odvisno od truda vloženega v izdelek, predvsem les zahteva veliko ročnega dela, ki je še kako pomembno za finalno bodelavo in gladkost končnega produkta.
KLASIČNA DVOKRILNA GARAŽNA VRATA
Dvokrilna garažna vrata sestavljajo leseno krilo z dvojnim tesnenjem in potrebnim mehanizmom za odpiranje. Sistem odpiranja za lesena dvokrilna vrata v praksi upravljamo ročno, kar je slabost, če hočete dvokrilna vrata odpreti brez izstopa iz vašega jeklenega konjička, eno krilo vrat naredimo primarno in se večinokrat odpira, drugo krilo pustimo v večini primerov zaprta. Garažna vrata iz lesa v naši ponudbi ponujajo kvaliteto mizarskega dela, ki se običajno prilagodi na vaša vhodna vrata.
POTEK ZAMENJAVE VRAT IZ OBSTOJEČEGA STANJA V NOVA ELEGANTNA VRATA BREZ POŠKODB FASADE
Adaptacija garažnih vrat poteka kakovostno in se iz naše strani poskrbi za premišljeno in strokovno odstranitev obstoječih elementov. Sledi čiščenje ostankov starih vrat ter študijo za vgradnjo novih, kjer je predvsem zelo pomembna pozicija podboja in zakritje obstoječega tlaka garaže in zunanjega dela. Vsaka prenova garažnih vrat zahteva prilagoditev detajlov in višin končnega tlaka ter zunanje površine. Izdelava vrat po meri mora biti izvedena strokovno, pri čemer moramo poskrbeti za višinsko razliko notranjega in zunanjega dela. Tlaki v garaži morajo biti višji od zunanjih , saj s tem preprečimo vdor morebitnega naliva meteorne vode. Pritrdilni elemet lesenega podboja za garažna vrata sestavlja vijačenje direktno v zidove in zalitje s PU peno (suhomontažni sistem vgradnje)Po končani izvedbi del lahko špalete zaključimo z letvico ali pa malarsko delo opravi vaš hišni pleskar. Morebitne poškodbe naknadno pokitamo in na novo obelimo špaletne elemente. Za fiksiranje kril še vedno v večini primerov uporabimo zaskočne tačke, ki jo aktiviramo ročno, brez sklanjanja.
Možne izvedbe za lesena vrata:
- gladka dvokrilna vrata izdelana v sendvič konstrukciji
- lesena z vstavljenimi polnili
- sekcijska garažna vrata iz lesa in kombinacije vstavljenih oken
- trokrilna vrata iz masivnega lesa
- lesena vrata z obokom
OKOVJE ZA GARAŽNA VRATA STACIONARNEGA IN SEKUNDARNEGA KRILA
Uporaba okovja za lesena garažna vrata mora biti kakovostna, možnost izdelave vrat s skritim okovjem ponuja moderen dizajn vrat. Dvojno tesnenje zagotavlja zvočno in toplotno izolativnost vrat. Tri točkovna ključavnica nudi optimalno zapiranje vrat in varnostni sistem zaklepanja. Ker so panti vidni moramo poskrbeti za varnost. Uporaba močnih tečajev mora zajemati 3D nastavljivost in dodatni varnostni vijak, ki skrbi za preprečitev odvijanja nasadila iz zunanje strani. Kljuka za vratno krilo priporočamo varnostno, saj je ta močnejše izvedbe in narejena s sistemom proti lomu cilindričnega vložka. Zunanji del vrat v primeru večje izpostavljenosti vremenskim vplivom priporočamo namestitev pločevine na spodnjem delu vrat. Pločevina na vratih tako skrbi za preprečitev mehanskih poškodb krila, kakor tudi za zaščito proti vodi.
VRATNE KLJUKE ZA GARAŽO
Kljuka Hoppe za lesena garažna vrata lahko izberete iz pestrega izbora varnostnih garnitur, predlagamo inox kljuke , saj odpornost na zunanje vplive lažje dosega material iz jekla. Prednost kljuk iz inox materiala vidimo v manjši obrabljenosti in v primeru prask lahko kljuko obrusimo. Barvane aluminjaste kljuke dosegajo nižjo ceno in hitrejšo obrabljenost. Deformacije na barvani kljuki ni mogoče odstraniti, vratno kljuko lahko samo na novo obarvamo v celoti.
PRAG ZA GARAŽNA VRATA
Pragovi garažnih vrat v aluminij izvedbi L profil. Spodnji prag pri vratih mora imeti debelo steno najmanj 4 mm in dimenzijsko najmanj 40/40 mm profil. Tega se primerno ob montaži vgradi in določi višino, po opravljeni vgradnji vrat pa poskrbimo za betonsko zalitje alu kotnika. Če imamo možnost se spodnji prag vrat dodatno izolira iz vidika toplotnih mostov oziroma s tem preprečimo gnitje podboja iz tal, saj voda tako ne more pronicati v masivni les. Pragovi vrat morajo biti narejeni povozno, kar pomeni, da se kadarkoli lahko čez njega zapeljemo z avtomobilom v garažni prostor. Višinska razlika med pragom in notranjim delom prostora naj bo najmanj 25 mm, da preprečimo zalitje vode v garažni prostor. Odtekanje vode na vratih tako pada na zunanjo površino, katera je s padcem izpeljana v prvi odtok.